Η SOFTSWISS, κορυφαίος πάροχος λογισμικού online καζίνο, γιορτάζει την τεράστια επιτυχία της καμπάνιας “Maltese 360” στα διάσημα βραβεία μάρκετινγκ και καινοτομίας EGR. Η καμπάνια, που αναπτύχθηκε από την ομάδα μάρκετινγκ της εταιρείας, κέρδισε την κατηγορία B2B Marketing Campaign, λαμβάνοντας επάξια αναγνώριση για την εξαιρετική επίδειξη δημιουργικότητας, καινοτομίας και δεξιοτήτων μάρκετινγκ.
🏆 Huge congratulations to the Marketing Team at SOFTSWISS for their well-deserved victory at the EGR Marketing and Innovations Awards. The Maltese 360 campaign has been crowned the winner of the B2B Marketing Campaign! pic.twitter.com/JHaOrdvNwF
— SOFTSWISS (@softswiss) June 8, 2023
Η εκστρατεία στοιχηματισμού και μάρκετινγκ δύο φάσεων ξεκίνησε στρατηγικά πέρυσι, ώστε να συμπέσει με το SiGMA Europe 2022, την κατεξοχήν εκδήλωση όπου οι ηγέτες του κλάδου του iGaming θα παρουσιάσουν τις καινοτόμες λύσεις και την τεχνολογία τους.
Η πρώτη φάση, με τίτλο “Blazing In”, είχε διπλό σκοπό: να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της εταιρίας στη Μάλτα και να προσφέρει στους επισκέπτες και τους κατοίκους ένα εξαιρετικό σύνολο δραστηριοτήτων για να βελτιώσουν την εμπειρία τους στο iGaming.
Η δεύτερη φάση, η οποία συνοδεύτηκε από το σλόγκαν “Bringing the Heat”, περιείχε φωτεινά, δημιουργικά και εντυπωσιακά γραφικά με μια φλογερή κόκκινη πιπεριά. Αυτό το γραφικό περιέλαβε τέλεια την ουσία της φιλοσοφίας της SOFTSWISS και προσέθεσε μια απολαυστική πινελιά “καρυκεύματος” στο μενού καινοτόμων προσφορών της εταιρείας.
Η διευθύντρια μάρκετινγκ της SOFTSWISS, Valentina Bagnia, εξέφρασε τη χαρά της για το επίτευγμα αυτό, δηλώνοντας: “Είναι τιμή μας να λαμβάνουμε αυτό το σημαντικό βραβείο για την καμπάνια μας Malta 360. Αποτελεί απόδειξη της σκληρής δουλειάς και της αφοσίωσης της ταλαντούχας ομάδας μάρκετινγκ μας”.
“Ξεπερνάμε συνεχώς τα όρια για τη δημιουργία αποτελεσματικών εκστρατειών μάρκετινγκ που όχι μόνο αναδεικνύουν τα απίστευτα οφέλη των λύσεων της SOFTSWISS, αλλά και προσφέρουν απτά επιχειρηματικά αποτελέσματα και αυξάνουν την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας μάρκετινγκ. Αυτό το βραβείο αποτελεί ισχυρό κίνητρο για να συνεχίσουμε να φέρνουμε αποτελέσματα.
Η κατάκτηση των βραβείων μάρκετινγκ και καινοτομίας EGR αναγνωρίζει την ακλόνητη δέσμευση της εταιρείας για αριστεία και τις συνεχείς προσπάθειές της να παρέχει καινοτόμες λύσεις στους πελάτες της.
Η SOFTSWISS ετοιμάζεται επί του παρόντος να παρουσιάσει τα καινοτόμα προϊόντα της σε επερχόμενες εκδηλώσεις του κλάδου, όπως η BiS SiGMA Americas 2023 στο Σάο Πάολο, η iGaming NEXT Valletta’23 στη Μάλτα και η iGB L!VE 2023 στο Άμστερνταμ. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να συναντήσουν τους ειδικούς της εταιρείας, να αποκτήσουν εικόνα για τις τελευταίες τάσεις του iGaming, να εξερευνήσουν εργαλεία συνεργασίας αιχμής και να βυθιστούν σε ενδιαφέρουσες συζητήσεις για τα πιο καυτά θέματα του κλάδου.