Σύμφωνα με τον ανώτερο αντιπρόεδρο της εταιρείας και διεθνή διευθύνοντα σύμβουλο EMEA & APAC, Simon Johnson, η Light & Wonder θα συνεχίσει να εστιάζει στις ασιατικές αγορές για να επιτύχει τον στρατηγικό της στόχο να γίνει ο νούμερο ένα προμηθευτής εξοπλισμού τυχερών παιχνιδιών στον κόσμο, ώστε οι παίκτες να έχουν πρόσβαση στα καλύτερα διαδικτυακά παιχνίδια.
Ο Johnson δήλωσε ότι ο στρατηγικός στόχος να γίνει ο νούμερο ένα προμηθευτής εξοπλισμού και τεχνολογίας τυχερών παιχνιδιών στον κόσμο βρίσκεται στο επίκεντρο της πολιτικής του διοικητικού συμβουλίου. Ο Johnson μίλησε στο Inside Asian Gaming στην ειδική έκδοση της Global Gaming Expo Asia (G2E Asia): Σιγκαπούρη αυτή την εβδομάδα .
Αναφερόμενος στον πρόεδρο της Light & Wonder Jamie Odell και τον εκτελεστικό αντιπρόεδρο Tony Corsanos , ο Johnson τόνισε ότι είχε από την αρχή ένα ξεκάθαρο όραμα για αυτόν τον στόχο, “ένα ιστορικό που το έχει κάνει μια φορά στο παρελθόν και μια πολύ ξεκάθαρη αποφασιστικότητα να το ξανακάνει. “, και να γίνει το Light & Wonder “το μεγαλύτερο και καλύτερο”.
Ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Aristocrat Odell εντάχθηκε στην Scientific Games ως ειδικός σύμβουλος του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου το 2019, ενώ ο πρώην ανώτερος σύμβουλος του διοικητικού συμβουλίου της Aristocrat και διευθύνων σύμβουλος της Korsanos εντάχθηκε ένα χρόνο αργότερα ως εκτελεστικός αντιπρόεδρος της SG. Η Scientific Games μετονομάστηκε σε Light & Wonder τον Μάρτιο του 2022.
Η Johnson δήλωσε επίσης ότι η διοίκηση έχει προσδιορίσει την Ασία ως την αγορά όπου η Light & Wonder είναι “πιο κοντά στην πρώτη θέση”, ακόμη και αν η επιχείρηση είναι “ήδη εκεί” σε ορισμένες πτυχές από άποψη επιδόσεων, αλλά σκοπεύει να δείξει ότι αυτό δεν είναι απλά λόγια, αλλά “μια πραγματική δήλωση προθέσεων”.
Μιλώντας για τον αντιπρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο, EMEA & APAC, Ken Jolly και την ομάδα του, ο Johnson χειροκρότησε τη “φανταστική δουλειά” που έχουν κάνει “για την επίτευξη αυτής της ανάπτυξης και τη σκληρή δουλειά για τη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων”, ενώ η εστίαση της επιχείρησης έχει μετατοπιστεί πλήρως στην “πλατφόρμα περιεχομένου” μετά την πώληση της επιχείρησης λαχείων και αθλητικών ειδών.
Στοχεύοντας σε σημαντική ανάπτυξη τα επόμενα δύο έως τρία χρόνια, καθώς και σε διατηρήσιμη ανάπτυξη μακροπρόθεσμα, η Light & Wonder έχει “το χρόνο και την εστίαση για να επενδύσει πραγματικά” στην επιχείρησή της στην Ασία, τόνισε ο Johnson, προσβλέποντας σε επερχόμενες “πραγματικά συναρπαστικές εξελίξεις” σχετικά με τον ασιατικό οδικό χάρτη της εταιρείας.
“Είμαστε πολύ επικεντρωμένοι στην προώθηση αυτής της δυναμικής της σταθερής ανάπτυξης και στο να καταστήσουμε τις επιδόσεις αυτές πιο βιώσιμες”, δήλωσε, δηλώνοντας κατηγορηματικά ότι “η επίτευξη βιώσιμων βελτιώσεων της παραγωγικότητας μακροπρόθεσμα βρίσκεται στο επίκεντρο αυτού που είναι”.