Στις 12 Ιουνίου η Groove Gaming , ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος παγκοσμίως συσσωρευτής περιεχομένου με έδρα το Κουρασάο, ανακοίνωσε την αναβάθμιση του λογότυπου, του χρωματικού σχεδιασμού και του ιστοτόπου της στο νέο διαδικτυακό τομέα www.groovetech.com και τη δημιουργία νέων εργαλείων για τους χειριστές. Η Groove Tech παρουσίασε επίσης το νέο της στούντιο παιχνιδιών, GrooveStudio, και μια έτοιμη προς χρήση προσφορά, GrooveOn, εκτός από την αλλαγή της επωνυμίας.
Αυτές οι νέες ενημερώσεις και τα εύχρηστα εργαλεία αναπτύχθηκαν από την εταιρεία για να βοηθήσουν τους φορείς εκμετάλλευσης να καθορίσουν περαιτέρω την επιτυχία τους, συμπεριλαμβανομένων των δυνατοτήτων έξυπνων δεδομένων που παρέχουν στους φορείς εκμετάλλευσης αξιοπρεπείς πληροφορίες σχετικά με τις τάσεις των παικτών και το περιεχόμενο, ώστε οι φορείς εκμετάλλευσης να μπορούν να προσφέρουν στους παίκτες το περιεχόμενο που θέλουν. Επιπλέον, με τη βοήθεια του back-office έξυπνων δεδομένων, οι φορείς εκμετάλλευσης είναι πλέον σε θέση να συλλέγουν αποτελεσματικότερα δεδομένα σχετικά με τα αποτελέσματα πολλών πρωτοβουλιών σε μία μόνο οθόνη, ενώ ένα νέο λόμπι τεχνητής νοημοσύνης βρίσκεται επί του παρόντος στη διαδικασία κατασκευής και αναμένεται να ξεκινήσει αργότερα φέτος. Επιπλέον, το εργαλείο είναι σχετικά εύκολο στη χρήση και παρέχει πολλές ευκαιρίες για την εύρεση νέου περιεχομένου.
Επιπλέον, το back office του έχει απρόσκοπτη πρόσβαση σε άλλα βασικά στοιχεία διαφοροποίησης των εμπορικών σημάτων καζίνο, όπως τουρνουά και δωρεάν περιστροφές, τα οποία μπορούν να εφαρμοστούν γρήγορα για να επηρεάσουν τη συμπεριφορά της αγοράς και να δημιουργήσουν ενθουσιασμό γύρω από τα εμπορικά σήματα καζίνο, ο οποίος μετατρέπεται σε χρόνο παιχνιδιού και βιώσιμες ροές εσόδων.
Η Groove Tech έχει επίσης αναδιοργανώσει την πλατφόρμα εμπορικών σημάτων της, μετατρέποντας το Groove σε ένα ολοκληρωμένο εμπορικό εμπορικό σήμα με τη συγκέντρωση του GroovePlay και της νέας υπηρεσίας έτοιμου παιχνιδιού GrooveOn. Ωστόσο, αυτή η νέα εμβληματική μάρκα διαθέτει μια ανανεωμένη χρωματική παλέτα, κυρίως για να αναδείξει τις τεχνολογίες και τις υπηρεσίες επόμενης γενιάς που προσφέρει πλέον η εταιρεία. Η ομάδα της εταιρείας δεν σταματά ποτέ να προσπαθεί να βελτιώσει το όραμα και την αποστολή των υπηρεσιών της και εργάζεται για την κυκλοφορία εύχρηστης τεχνολογίας που συμβάλλει στη μεγιστοποίηση της απόδοσης των καζίνο με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης βάσει δεδομένων, η οποία μπορεί να εντοπίσει τα καλύτερα παιχνίδια για κάθε αγορά. και μεμονωμένες μάρκες καζίνο.
Η αναβαθμισμένη τεχνολογική στοίβα αποτελεί βασικό μέρος της ανανέωσης του εμπορικού σήματος και φορείς εκμετάλλευσης, όπως οι GreenFeather, Topia και Super Sonic, έχουν ήδη αρχίσει να μεταφέρουν τα καζίνο τους στην αναβαθμισμένη πλατφόρμα.